понеділок, 10 червня 2019 р.

Результат пошуку зображень за запитом "фото до дня здоровя"



Всесвітній День здоров'я почали відзначати 7 квітня з 1950 року. Ця дата збігається з виникненням Всесвітньої організації охорони здоров'я під егідою ООН.






Вже майже 70 років щорічно у цей день проводяться масові акції для підтримки людей з проблемами зі здоров'ям. 
Щорічно Геренальный секретар ООН звертається до світової спільноти з проханням ретельніше стежити за своїм організмом. Крім того, фахівці в різних областях медицини організовують різні заходи про освіті в сфері охорони здоров'я.
У багатьох містах проводять лекції, наради, семінари. У школах часто проводять ознайомлювальні уроки, а в медичних установах дають можливість зробити безкоштовні аналізи.Для людей, які віддають перевагу активному спосібу життя, у містах організовано спортивні заходи. У них можуть взяти участь усі бажаючі.




  

   У нашому таборі також  відбулися дуже цікаві заходо по збереженню здоров'я. Наші діти прослухали бесіду: « Як бути здоровим?», «Загартування». Вихователі організували міні дискотеку. Провели конкурси та змагання. Цікавим був конкурс малюнка на асвальті " Мій тато найкращий", " Тато, мама, я", який був присвячений до Дня тата.










Немає коментарів:

Дописати коментар